اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

فارس من| قرارداد سهامدار فعلی هپکو فسخ شد/ حقوق کارگران به‌زودی پرداخت می‌شود

استاندار مرکزی از لغو قرارداد سهامدار فعلی هپکو به پیشنهاد استاندار مرکزی و دستور رئیس جمهور خبر داد.

فارس من| قرارداد سهامدار فعلی هپکو  فسخ شد/ حقوق کارگران به‌زودی پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید علی آقازاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده در شرکت هپکو و درخواست کارگران این شرکت مبنی بر رسیدگی به مشکلات پیشنهاد فسخ قرارداد سهامدار فعلی به رئیس جمهور ارائه و با آن موافقت شد.

وی تصریح کرد: با ارائه این پیشنهاد رئیس جمهور وزیر مربوطه با مامور به رسیدگی موضوع کرد که در روزهای گذشته  نشست‌های متعددی با سازمان خصوصی سازی، مسئولان اجرایی کشور با حضور نماینده استانداری برگزار شد که در نهایت  سازمان خصوصی با فسخ قرارداد با سهامدار فعلی هپکو موافقت کرد.

 استاندار مرکزی با بیان اینکه از امروز احمدپور سهامدار شرکت هپکو نیست، ادامه داد: قرار است طی چند روز آینده در سازمان خصوص سازی و وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت پیرامون نحوه مدیریت سهامدار جدید بحث و تبادل و تا هفته آینده نحوه اداره سهم دولت در هپکو مشخص شود.

آقازاده همچنین از پرداخت حقوق معوقه کارکنان هپکو خبر داد و گفت: حداکثر تا هفته آینده حقوق پرسنل هپکو با هماهنگی سازمان خصوصی سازی و بانک ملی  پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه «فارس من» با ثبت موضوع «هپکو مظلوم را یاری کنید»، خواستار پیگیری موضوع از مسئولان مربوطه شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول